2009-11-23 Nu blir det tomt...

I morgonbitti vid halv fyra åker M till Tyskland för att jobba.
Ikväll blev det ändå en sväng till Byggolé, köpte drevning
till fönstrena. Och min bil blev tankad:) Men å andra sidan
så får jag två bilar att välja mellan denna vecka. Tar
soppan slut i den ena så tar jag den andra:)
Skoja bara.. Tänkte kanske passa på att byta till
vinterdäck på M´s bil nu när han ändå är borta..
Så får han en mindre sak att tänka på..
Nu blir det nog inget bloggande om bygget, eller så får
jag dra på mig snickarbyxorna... Men lite matbloggning
blir det nog.
I veckan var nog första gången M önskade att allt var
klart till han kom hem på fredag.. Tror inte att jag skulle
klara av det på tre dagar..


Han ser rätt sliten ut.. tror han skulle behöva en riktig semester..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0