2009-11-21 Solen Lyser...Himlen är blå..

Äntligen lyser solen. Måste nästan vara tre fyra veckor sedan
solen lyste sist..
I torsdags lös solen i fem minuter, blev nästan bländad när jag
satt på jobbet. Men sedan kom regnet.

Idag är L i Gävle med sin kompis C. Dom köpte tågbiljetter för att
åka på utflykt till Gävle, tydligen var det någon viss sångfågel
vid namn Robin Bengtsson som skulle sjunga i köpcentret....
Det var tre byten till Gävle, starkt imponerad av tjejorna. Dom hade
fixat matsäck, kycklingsallad till lunch och varsin baguette till
hemresan.. Tyvärr hade damen tagit med min kamera, så det fick bli
mobilbilder idag...

Man kan skymta vår tillbyggnad långt borta.. Mitt i smeten finns ett runt
fönster, det är vårt hus... Idag blev det en promenad i solen.. sedan
klippte jag gräset och sist putsade jag dom nya fönstrena på baksidan,
högt var det och varför har vi satt in så många fönster...tog 5 timmar, då
var det bara putsning på utsidan och endast baksidan... har nu insidan och
framsidan kvar...
M passade på att lufta sin motorcykel medan jag putsade fönstrena,
vilket var helt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0