Minimalistisk gardinstång...från Kirsch som heter Scala....Finns på Hemtex idag,,, på Ikea 1997

Min mor undrade vart jag hade köpt våra gardinstänger inne i vardagsrummet (antar att hon tyckte dom var fina, det var inget hon sa,, men men). För den som inte vet hur dom ser ut. Dom är svarta enkla och inga knoppar. Vi köpte dom hos Ikea 1997.. Kanske finns dom kvar vem vet.

Däremot sprang jag på dom på Hemtex, nästintill likadana, så mor om du läser, det finns en räddning, dom finns hos Hemtex....
Märket är Kirsch och är väl en aningen dyrare än vad Ikeas var.... Pirsexempel: Svart 70-120 cm 218kr.
det finns även i Vitt, silver och guld..samt svart så klart för det var väl svart du ville ha:)
Själv tycker jag dom svarta är finast..

Tyckte det va lite kul,, men gardinstången heter Scala, för den som inte vet så har jag en gång i tiden jobbat på Scala i 8 år  (slutade för ca 3 år sedan).

Läs gärna mer på Kirsch hemsida:
http://www.kirsch.se/web/scala_se.aspx

Slideshow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0