Herr Arnes väg på Eknö...

Vi har ju fått en Vaxholmsbrygga till Eknö. Eller fått och fått. Den har kostat ca 2 miljoner kronor. Vi har betalt ca 150.000kr per fastighet.
Vi har även fått Eknös första väg, som Arne på Eknö byggt/grävt helt själv. Jag är grymt imponerad. Arne är med all säkehet över 60, har under hösten byggt denna väg för hand. Jag har inte mätt vägen men det tar 10 minuter för min far att gå från vårt hus och för mig ca 5 minuter, det säger kanske inte så mycket.
Nästa gång skall jag stega med stegräknaren..

En egen skyllt har han fått.

Ett litet smakprov på vägen..  En Tall alé

En livboj kan alltid vara bra att ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0