Bil kapell skall bli båtkapell...

Vi har köpt ett bil kapell på Biltema. En förhoppning är att det så småningom skall bli ett båt kapell, eller ett kapell skydd till båtkapellet.

Idag har vi ett kapell som täcker båten, införskaffat för ca 7 år sedan.. Men under alla dessa år har vi använt det gamla kapellet för att skydda det nya! Vi har lite problem med att fiskmåsarna så gärna vill sitta och uträtta sina ärenden på just vårt kapell. Därför har det gamla kapellet fungerat som skydd till det nya.. Men nu tänkte vi tillverka ett lite lättare kapellskydd. Tanken är att jag skall försöka syihop ett med hjälp av Bil kapellet från Biltema.



Nu är bil kapellet uppmärkt och det är bara för mig att sätta mig ner och sy.... ska bara,,köpa lite gummisnoddar eller något liknande så att det bara är att dra ihop...

Vi får se hur det blir.. Morgan vill gärna ha det klar till helgen.. Jag har ju hela helgen på mig. Barnfria som vi är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0