2009-12-21 Nu är julgranen inköpt..

Frågan var länge. Skall vi verkligen ha en gran i år, när vi bygger ut?
Vart skall den stå?
Men va gör man inte för sina STORA barn, som fortfarande är små när
det kommer till Jul, mm. L undrade vart vi skulle stoppa julklapparna
någonstans... Jag som trodde att när man närmar sig 18 så behövdes
det inga julklappar:)
Jag sprang in på Blomsterlandet och köpte en Kungsgran för 399kr.
Jag köpte även två stora burkar vita plastkulor, som ser ut som golfbollar.
Vill ju inte att mina fina handblåsta julgranskulor skall gå sönder på vårt fina
betonggolv i vår tillbyggnad, där det är 1 grad varmt... Ja det får bli till att ta
på vinteroverallen vid julklappsöppningen.

De var 50% rabatt på all julgransutrustning på Blomsterlandet.
Om inte utbyggnaden är klar till nästa jul, då är det bra att kunna
återanvända dom. Eller så skänker jag dom till Butikkällan i Gustavsberg,
som hjälper unga i dom Baltiska länderna. Har alltid en kasse stående i
garaget som fylls på.
http://www.pimpim.net/~pim/ifd/butikkallan.html 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0