2009-12-19 Transformatorn brann upp..

Köket är nu inne på sitt tionde år...Åren går och saker går sönder. år 2000
blev vårt kök klart, tycker att det var som igår, men det är väl bara andra
som ser att vårt kök är ett typiskt 90/00 kök.. öppna hyllor etc. Själv tycker
jag jätte mycket om mitt kök. Jag njuter varje dag.
Nu har tyvärr ugn och för tre veckor sedan brann våra 12V spottar under hyllorna upp.
Som tur var jag inte hemma, men transformatorn var svart... Ett tips är
att alltid släcka efter sig när man lämnar hemmet, för man vet aldrig vad
som kan hända.... Nu hade vi tur. M jobbade hemma.
Nu har jag nya spottar, blev en extra samt att ljustet blev ett annat.. Tidigare
kunde man se på kaklet att det var spottar, men nu lyser hela kaklet upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0