2009-08-25 Nu har jag fått ett skelett i garderoben!!!

M han kämpar på efter jobbet, några pinnar varje dag blir något till slut. Nu har jag äntligen fått ett skelett till garderoben.. Eller rättare sagt det ser ut som ett skelett än så länge, om ni tänker er skivor runt själva skelettet så blir det en garderob som man kan gå i...ialla fall jag.

Själv har jag bara lagat mat och klippt gräsmattan.





Vi köpte en stege idag.. för 499 kr hos Jula. Men man får verkligen stege efter pengar.. Grannens stege vi lånade
igår var bra mycket stabilare..Vi får leta vidare.. Men den duger så länge!


Utan ölen hade bygget stått stilla:) Nä skoja bara, men det gör det lilla extra tror jag..
Det är bäst att ha koll i kylen så att ölen inte tar slut....Det är viktigt att det är 3,5%,
får varken vara starkare eller svagare! Fråga mig inte varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0