2009-08-09 Inte ens det förflutna skriven av Anna Jansson...+++

Nu har jag försökt mig på två av Anna Janssons böcker, båda jag läst har jag första halvan av boken somnat och inte kommit mer än ett kapitel i taget. Varje kapitel är två ca 2-3 sidor, då förstår ni!
Men boken får ändå tre plus, för när man väl kommer till halva boken blir man helt såld och vill läsa ut boken i ett sträck.

Slutet av boken var riktigt spännande, det kändes som man var på Gotska Sandön när jag låg på stranden på Eknö och läste boken...var tvungen att titta bakåt några gånger, Mohaha ha..

+++
Anna Jansson´s bok "Inte ens det förflutna" handlar om:
Sju kvinnor som reser till Gotska Sandön på ett rehabiliteringsläger i försäkringskassans regi. En av dom är kriminalinspektör Maria Wern, försedd med falsk identitet för att skyddas inför en rättegång där hon kallats som vittne. Men det blåser upp till storm på ön och elektriciteten slås ut. En av de sju kvinnorna hittas död, en annan försvinner. Snart inser Maria Wern att de alla är omfattade av en djävulsk plan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0