2009-08-08 PS Jag älskar dig! Dagens boktips.. +++

För en vecka sedan läste jag boken PS Jag älskar dig!. Finns även som film, har ännu ej sett den, men enligt L skall den vara jätte bra. Får se till att hyra den då den ej går på bio längre. Boken har jag lånat av K.

Första kapitlena var sega då jag fått en beskrivning över filmen av L. Men sen hände det saker och boken blev mer intressant.

Boken handlar om Holly och Gerry som har ett perfekt liv tillsammans. De är lyckligt gifta och bor i Dublin. Nära släkt och vänner. Vardagen flyter på i full fart och världen ligger öppen, tror dom.
Så händer det ofattbara. Ett par månader före Hollys trettioårsdag dör Gerry efter en kort tid sjukdom. Hon förlorar sin bästa vän, mannen hon älskar. För evigt. Han kan aldrig komma tillbaka. Men ändå gör han det....

Boken får ändå tre plus av fyra. Jag kan tänka mig om man inte hört om filmen eller sett filmen så är boken riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0