Idag skjutsade jag Lisa till Berget...

Har hört talas om ett vackert ställe som Lisa och hennes bästa vän ofta besöker. Ett berg med vacker utsikt. Har då föreställt mig utsikt över en sjö (då jag vet att det ligger en sjö i området..) Idag fick jag äran att följa med då L skulle ha picknick med F och L behövde skjuts. Det är väl det som kallas en Curlande förälder.... Det sägs att man Curlar både sina barn och sina föräldrar:) Det kanske stämmer, vem vet!
Håller med det var en otrolig vacker utsikt, men det var ingen sjö nedanför utan en Motorväg:) Men raderar man bort motorvägen så måste jag säga att det var otroligt vackert med den milsvida utsikten, några äldre hus med kullerstenar mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0